10-те най-финансирани Kickstarter Кампании

От основаването си през 2009 г., Kickstarter действа като трамплин за много новаторски начинания, свързваща създателите на проектите с феновете, които искат да видят проектите направени.

Ето и 10-те най-печеливши кампании към днешна дата.

1. Pebble Time
Събрани: $20,338,986 (4,067 % от целта)
27 Март 2015

Като говорим за лоялни клиенти не можем да пропуснем феновете на базирания в Палто Алто, Калифорния, производител на „умни“ часовници, Pebble. Те поставиха рекорд с Kickstarter кампанията си през 2012, което не им попречи да се качат на трона и тази година. Последния продукт на компанията Pebble Time не само е най-финансираната кампания в историята на платформата, но е и най-бързо достигналата $1 милион (по-малко от час, първоначалната цел беше $500 000). От откриването си преди 3 години, компанията работи усилено по усъвършенстването на хардуера( представения скоро Pebble Time Steel не е просто нов външен вид, а Gorilla Glass леща и батерия с 10 дневен живот) и добавянето на нови и нови апликации в бурзо растящия си(повече от 6500

2. Coolest Cooler
Събрани: $13,285,226 (26,570 % от целта)
29 Август 2014

След пропадането на една кампания, изобретателят Райан Грепер най-накрая успява. 10 години разработки, за да може Coolest Cooler  да се отдели от стадото и да стане най-финансираната кампания. Благодарения на 62 642 поддръжника, базираната в Портланд, Орегон компания, събира $13 285 226. Coolest се предлага в 3 цвята и предлага на собственицитв си USB порт, водоустойчиви говорители, отварачка, отделение за храна, чинии и прибори.

3. Pebble Technology
Събрани: $10,266,845 (10,266 % от целта)
18 Май 2012

Със сериозни играчи на пазара като Apple, Google и Samsung не е много лесно да пробиеш в света на „умните“ часовници. След перфектната работа на Pebble, за никой не е изненада успеха на кампанията през 2012. $10 266 845 от 85 000 поддръжника. Калифорнийската компания произвежда стилни, лесни за персонализация, водоустойчиви
часовници с батерия издържаща повече от седмица. Управлявана от създателя и изп.директор Ерик Мигицовски, Pebble продадоха 400 000 часовници през първата си година.

4. Exploding Kittens
Събрани: $8,782,571 (87,825 % от целта)
19 Февруари 2015

 

Играта Exploding Kittens е както твърдят създателите “ игра с карти за хора които обичат котенца, експлозии и лазерни лъчи и понякога кози.“ Един вид, това казва всичко, нали?! Създадена е от дизайнерите Елан Лее(Xbox) и Шейн Смол(Xbox, Marvel) и художник-аниматорът Матю Инман( мозъкът зад популярния уеб комикс The Oatmeal). Кампанията за отличителната игра е най-подкрепяната кампания с 219 382 поддръжника.

5. OUYA
Събрани: $8,596,474 (904 % от целта)
9 Август 2012

OUYA е игрова Андроид конзола, която просто се свързва с телевизора. С цел да направят игрите по-достъпни и по-евтини, създателите на OUYA създават open-source изгрова конзола и комплект, който позволява на разработчиците да изградят свои собствени игри. Управлявана от създателя и изп.директор Джули Урман и дизаинера Ив Бехар, кампанията събра
$8 596 474 надминавайки сериозно целта от $950 000

6. PonoMusic
Събрани: $6,225,354 (778 % от целта)
15 Април 2014

 

През 2012, легендарният музикант Нийл Иънг стартира дигитална музикална услуга с която да осигури на феновете уникално преживяване, което е било замислено от любимите им артисти и групи. Клиентите на Pono Player могат да се насладят на изключително чист звук. Повече от 18 200 поддръжници и събрани $6,222,345 от първоначално искани $800 000.

7. Филмовият проект „Вероника Марс“
Събрани: $5,702,153 (285 % от целта)
12 Април 2013

 

„Вероника Марс“ беше приятен сериал, който вървеше от 2004 до 2007. Целта на тази кампания беше $200 000, беше постигната за 10 часа. Финансирането стигна до $5 702 153 до края на кампанията. Филмът беше пуснат по кината на 14 Март 2014.

8. Reading Rainbow
Събрани: $5,408,815 (540 % от целта)
2 Юли 2014

 

Актъорът ЛеВар Бъртън, известен от „Roots“ и „Star Trek: Next Generation“, както и на младите зрители като водещ на детското предаване „Reading Rainbow“ . През 26-те години които е било на екран, предаването е проправило път до класни стаи и всекидневни то е спечелило награда Peabody и повече от 20 Emmy Awards за „Отличително детско предаване“. Кампанията събра $5 408 815 от 105 855 поддръжници

9. Torment: Tides of Numenera
Събрани: $4,188,927 (465 % от целта)
5 Април 2013

 

Базираните в Нюпорт Бийч, Калифорния inXile Entertainment, адаптираха настолната игра Numenera в RPG видео игра наречена  Torment: Tides of Numenera.С 74 405 поддръжници, компанията надмина целта си от $900 000 и достигна до $4 188 927.

10. Project Eternity
Събрани: $3,986,929 (362 % от целта)
16 Октомври 2012

С „Project Eternity“, Obsidian Entertainment целят да върнат класическите PC RPG игри. магически сили, епични приключения и  детайлен заобикалящ ни свят. През есента на 2012, благодарение на 73 986 поддръжници, компанията надмина целта си от $1 100 000 и достигна $3 986 929.